22.5.08

Άσε με άνθρωπε να κάνω ότι αισθάνομαι

Μέλυδρον

Στίχοι: Μάνος Ξυδούς
Μουσική: Μάνος Ξυδούς & Νίκος Σπυρόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Πυξ Λαξ

Θέλω να τρέξω να πετάξω να χαθώ
όμως φοβάμαι τι θα γίνει αν γυρίσω
τον εαυτό μου να γελάσω προσπαθώ
μα κάπου μέσα μου βαθειά δεν θα τον πείσω.
Αυτά σκεφτότανε τα βράδια στη δουλειά
κι η γκρίζα αύρα της γινότανε πιο μαύρη
θλιμμένα ναι, καλά ευχαριστώ
μα άλλο πράγμα τη τρυπάει και τη χαλάει..

Είναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα
κι αν έχεις βρει πολλές στεριές καμία δεν σ' αράζει
δώσ' μου για φιλοδώρημα τραγούδι με τη μπάντα
είναι ωραία η θάλασσα γιατί με σένα μοιάζει.

Άσε με άνθρωπε να κάνω ότι αισθάνομαι
βαρέθηκα για πράγματα σωστά να μου μιλάνε
πες μου μονάχα τι ποτό γεμίζει το ποτήρι σου
κι αν θέλεις περισσότερο εδώ δε σε κερνάνε.
Δε τελειώνει η ζωή σε μία άρνηση
κι αν έχεις άντερα την άρνηση ακολούθα
τι σε πειράζει αν σε δείχνουνε στο σπίτι σου
γιατί εφόρεσες ανάποδα τα ρούχα.

Είναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα
κι αν έχεις βρει πολλές στεριές καμία δεν σ' αράζει
δώσ' μου για φιλοδώρημα τραγούδι με τη μπάντα
είναι ωραία η θάλασσα γιατί με σένα μοιάζει.

7 σχόλια:

LieAsADream είπε...

Θα φανώ μεγάλος,αλλά μου θύμισε τα χρόνια μου στο γυμνάσιο!
Είναι περίεργο πώς ένα τραγούδι που μου άρεσε τόσο τότε,τώρα μου κάνει πιο αληθινό από ποτέ!

tovenito είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=4eC6qAHRhsE&feature=related

the boy with the arab strap είπε...

κι αν εχεις αντερα την αρνηση ακουλουθα ... απιστευτος στιχος , με τους πυξ λαξ δεν εχω και πολυ σχεση , μαλλον ελαχιστη , αλλα οι συγκεκριμενοι στιχοι ειναι μπουνια στο στομαχι .

Totally Stranger In My City είπε...

@ lieasadream
οι πιο μεγάλοι δηλαδή τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε....?
εμένα πάλι ποτέ δεν μου άρεσαν οι πυξ-λαξ και το άκουσα χθες τα ξημερώματα, πηγαίνοντας να κάνω κάτι, που με είχε αποτρέψει όλος ο κόσμος από το να το κάνω.

@ tovene592
η δική σου εκδοχή είναι ομολογουμένως λίγο πιο ανεβαστική :-)

@ κρασι & νερο στα ονειρα μας
θα συμφωνίσω

b|a|s|n\i/a είπε...

και 'γω εκεί κόλησα.
και στο επόμενο μαζί.
τι σε πειράζει αν σε δείχνουνε στο σπίτι σου
γιατί εφόρεσες ανάποδα τα ρούχα


καλησπέρα

kat. είπε...

τέλειο!
δεν υπάρχει πιο..

Totally Stranger In My City είπε...

@ b|a|s|n\i/a
μου έχει κάνει εντύπωση, πως ενώ το είχα ακούσει αρκετές φορές, ήταν πρώτη φορά που πρόσεχα τους στίχους...

@ kat.
ειδικά αν είσαι και σε αντίστοιχη κατάσταση...