27.10.08

24/7


Όχι δεν το παίρνω στραβά.
Τίποτα δεν παίρνω στραβά.
Θέλω να αρχίσω να τα παίρνω στραβά. Θέλω να αρχίσω να θυμώνω, να εκνευρίζομαι. Θέλω να ζητάω το λόγο.
Θέλω το δίκιο μου ώρες ώρες. Να φωνάξω.
Ή καλύτερα ακόμα θα ήθελα να διαγράψω ανθρώπους, σχέσεις μικρές, σχέσεις μεγάλες, σχέσεις ετών, σχέσεις δυνατές, που ίσως δεν αξίζουν και όμως σε κάθε στραβοπάτημα λέω, μήπως να δώσω άλλη μια ευκαιρία...;
Και πάντα την δίνω, και πάντα μετανιώνω.
Θέλω να σταματήσω να προσπαθώ να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο.
Ακομά και αυτούς που με αγαπάνε.
Χέστηκα για τα προβλήματα τα δικά σου, και τα δικά σου, και τα δικά σου.
Όταν έχω εγώ πρόβλημα, ποιός είναι εκεί;
Όχι ρε πούστη μου, δε δουλεύει 24/7 το μαγάζι, και ό,τι θυμάστε χαίρεστε όλοι σας.
Ό,τι χρειαστείς πάρε, ό,τι ώρα και να είναι.
Να μην πάρεις ποτέ.
Και δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με θέμα ανταποδοτικότητας, ότι όταν με χρειαζόσουν ήμουν εκεί, άρα πρέπει αν είσαι και εσύ για μένα.
Όχι, σίγουρα όχι.
Έχει να κάνει με το ότι έχεις ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ. Λίγα, πολλά, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι έχεις ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ.
Νόμιζες όμως μαλάκα, ότι έχει σημάσια.
Σημασία τελικά έχει η πάρτη μου, η πάρτη σου, και μόνο.
Και χώνεψε το, χώνεψε το καλά, γιατί όσο καθυστερείς να χωνέψεις, τόσο θα στεναχωριέσαι, τόσο θα σου λένε μη το παίρνεις στραβά.
Τόσο θα σου λένε συγγνώμη αν σε πλήγωσα, δεν το έκανα από πρόθεση, τόσο, τόσο, τόσο....
Και από τι το έκανες ρε μαλάκα, από αφέλεια, από ανοήσια, από τι;
Και γιατί μόνο έγω δεν πρέπει να παίρνω στράβα τίποτα, να ακούω τις παπαριές του καθενός, γιατί, γιατί, γιατί...;
Γουστάρω που τα παίρνω στραβά όλα, δε γουστάρω που δε μπορώ να σας το πω κατάμουτρα.
Γιατί δεν έρχεσαι μαζί; Συγγνώμη κιόλας.
Ζεις; Γιατί ανησυχήσες και πήρες ένα τηλέφωνο να μου το πεις;
Γιατί δε πήρες ολόκληρο σαββατοκύριακο; Πάλι εγώ πρέπει να πάρω;
Και όταν παίρνω και δεν μπορείς, απλά δεν πρεπεί να το πάρω στραβά.... Sorry είχες κανονίσει, είχες δουλειά πολύ, έλειπες, ερχόσουν. Εγώ ήμουν στη θέση μου. Που χάθηκες εσύ; Που χάθηκες;
Θέλω να ουρλιάξω, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα το κάνω σε λάθος ανθρώπους.
Και δεν με νοιάζει το φονικό γαμοψάρι μπάλα, να μιλήσω θέλω, και θέλω να το κάνω τώρα, να σε δω τώρα, και δεν με νοιάζει που έχεις κανονίσει.
Θέλω να ουρλιάξω, και αν μπορώ να ματώσω τα πνευμόνια μου ουρλιάζοντας.

12 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

φώναξε. και ούρλιαξε. και ηρέμησε. τίποτα δεν μοιάζει να χαρίζεται. συνέχισε όπως ξέρεις. μην κάνεις στους άλλους αυτά που δεν θα ήθελες να σου κάνουν. θα έρθει ο χρόνος που θα χαμογελάσεις με αυτά που ουρλιάζεις. και να λάβεις ότι έχεις δώσει.

tovenito είπε...

κάποιος έχει πολλά νεύρα..
κάπου να τα ξεδίνεις μόνο..
μην μένουν μέσα και τα παίρνεις στραβά ;-)

One of the people είπε...

Πόσο δίκιο έχεις...

mahler76 είπε...

Αυτό με το ουρλιαχτό γούσταρα κι εγώ να το κάνω.Πάμε να βρούμε ένα βουνό να ουρλιάξουμε μέχρι τέλους?

the boy with the arab strap είπε...

ξεδωσε ηρεμησε και μετα ξανα σκεψου την κατασταση, χαλαρος .

pastlifedreams είπε...

διαβαζα το κειμενο αλλα η μουσικη με παρεσυρε τι τρομερο κομματι !!!!
με πηγες πισω στην εφηβεια οταν το πρωτοακουσα .

Totally Stranger In My City είπε...

pastlifedreams καλως ήρθες - συγκλονιστικο κομματι

Tovene + lost σκέφτομαι σοβαρά να παρω ενα σάκκο του box για να αρχισω να εκτονωνομαι, και μετα μπορει και να σκεφτώ

Mahler μήπως στο σύνταγμα ειναι καλυτερα απο το να τρεχουμε στα ορη και στα βουνα?

One εχεις χάσει επισοδια απο το προηγουμενα προηγουμενο σαββατο, αλλιως θα ερχοσουν να βοηθησεις κιολας

Basnia πότε??????????

kat. είπε...

βγες έξω και ξεφώνησε.. δεν είναι κακό. όταν ξανά θα μπεις μέσα, θα έχει ηρεμήσει λίγο η ψυχή σου!
μην καταπιέζεσαι..

Totally Stranger In My City είπε...

@ kat.
το ξέρω, αλλά δεν είναι καθόλου εύκολο.

Αστερόεσσα είπε...

Kαλές Γιορτές έχω να πω! :)

Xνούδι είπε...

Τα σέβη μου. Για την ειλικρίνια. Που είναι πολύ πιο δύσκολη από το ουρλιαχτό.

Totally Stranger In My City είπε...

@ Αστερόεσσα
Καλή χρονιά και σε σένα γλυκιά μου

@ Χνούδι
Και τα δύο νομίζω ότι είναι πολύ δύσκολα